woensdag 29 april 2009

Green oil & tijgerbalsem

Hallo,

Vandaag veeeeeel te goed weer om te werken. Maar moeten maar half dagje werken, dus straks binnen 1-2 uur ben ik er mee vandoor, en ga ik buiten wat genieten :)

Heb het hier nog eens gevraagd voor die "green oil", maar dat is dus effectief niet van china, en hier ook niet echt te koop. Komt van Taiwan.

Ze wouden het hier wel voor mij bestellen, maar komt niet op tijd hier in Shanghai toe.
Kunt het wel normaal bestellen van de site:
http://www.greenoil.com.tw/
daar staan contactgegevens op, en daar kunde dan naar bellen voor het te bestellen.
Moet maar es zien.

Voor de tijgebalsem, ga daar vandaag achter gaan. Als er nog iemand is die dit graag zou hebben, laat me iets weten voor ik vertrek, en dan ga ik er nog achter.

greetz,
Tom

4 opmerkingen:

meter zei

tàm
dank je wel dat je aan me denkt voor die tijgerbalsem
ik denk ook veel aan jou
maar niet lang weer eer we je weerzien misschien verlang je er niet naar ik heb de indruk dat je goed amuseerd
nog veel fun
meter

Mic zei

wa is da eigelek, green oil ?

cirefisjes zei

Wie wil er zich insmeren om "HULK" te zijn?????

Mic zei

de hulk zelf waarschijnlek